Compártenos

Compartir

 

Inicio O Club Sobre Nós
Quenes somos E-mail

El Club de Hockey Compostela nace en el año 2008 como consecuencia del afán de un grupo de amigos de dar una mayor presencia a este deporte en el área de Santiago de Compostela.

Es por ello que desde sus inicios, su principal dedicación es la captación y formación de niños y niñas en nuestro querido deporte del hockey sobre patines.

Actualmente contamos con una nutrida escuela de hockey con niños y niñas a partir de los 3 años, así como equipos en competición autonómica que abarcan desde la categoría prebenjamín a senior masculina y femenina.

Si estás interesad@ en iniciarte en este deporte, o a tus hij@s o ya eres jugador y deseas contactarnos, pincha en la opción Contacto del menú superior.

------------------------------

O Club de Hockey Compostela nace no ano 2008 como consecuencia do afán dun grupo de amigos de dar unha maior presenza a este deporte na área de Santiago de Compostela.

É por elo que dende os séus comenzos, a súa principal dedicación é a captación e formación de nenos e nenas no noso querido deporte do hockey sobre patíns.

Hoxe en día contamos cunha nutrida escola de hockey con nenos e nenas a partir dos 3 anos, así como equipos en competición autonómica que van dende a categoría prebenxamín ata senior masculina e feminina.

Sin estás interesad@ en iniciarte neste deporte, ou ós teus fill@s ou xa eres xogador e desexas contactarnos, pincha na opción Contacto do menú superior

Xunta Directiva


 

Noticias de Hockey